Putin dulce zilnic la micul dejun te ajuta sa slabesti mai bineMic dejunul a fost dintotdeauna motiv de controverse cand vine vorba de slabit. Si nu ma refer acum la genul ala de mic dejun traditional de tip englezesc, frantuzesc, … etc, ci la noile tendinte, cu argumentari stiintifice, bazate pe cercetari, analize medicale, statistici. Au fost la moda: mic-dejunul bazat pe fructe,  cel cu proteine si lipide, altul cu carbohidrati ce se digera lent, altul cu proteine si carbohidrati si… am pierdut sirul.

Recent, cercetatorii de la Tel Aviv University sustin ca au descoperit cheia succesului cand vine vorba de slabit si mentinerea greutatii pe termen lung. Ei recomanda un mic dejun de aproximativ 600 de calorii care sa includa proteine si carbohidrati.

Pana acum nimic spectaculos. Surpriza, insa, abia acum urmeaza. Avem voie, ba chiar trebuie sa mancam si ceva dulce (bineinteles sa ne incadram in cele 600 de calorii): o prajiturica, o bucata de ciocolata, napolitane, biscuiti dulci sau ce ne place. Iuhuu! Sunt sigura ca experimentul asta a bucurat pe multi 🙂

Ei spun asa: daca esti un impatimit al zaharului si vrei sa slabesti, mai bine sa mananci cate un pic de dulce in fiecare dimineata. In felul asta iti vei putea controla mai bine pofta de dulce pe tot parcursul zilei.In plus, metabolismul este mai activ dimineata si va putea sa arda mai bine excesul caloric.

La mine, din pacate, nu merge asa. Daca am inceput de dimineata cu dulce, apoi toata ziua o sa-mi fie foame si o sa ravnesc la altceva dulce si tot asa. Drept urmare, prefer sa las placerea de a manca ceva pe baza de zahar mai spre finalul zilei, cand somnul va exclude repede posibilitatea unei recidive. 😉

Mai multe detalii despre subiect poti citi in limba engleza aici: http://www.aftau.org/site/News2?page=NewsArticle&id=15967

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *